Progresko: Jak na design služeb a zákaznickou zkušenost
Knihovna Frýdek-Místek Hlavní tř. 112, MístekV rámci Akademie pro podnikatele Podnikej F-M vás srdečně zveme na lednový workshop, ve kterém se podíváme na oblast designu služeb. S lektorkou Hanou Šnáblovou si ukážeme, jak design služeb přispívá k vytváření pozitivního dojmu nejen u zákazníků. Naučíte se, jak mapovat cestu zákazníka a jak na základě těchto informací zlepšit procesy ve vašem podnikání. 📅 Čtvrtek 23. 1. 2025, 14:00 - 17:00 📍 Knihovna Frýdek-Místek (Modrý salónek, 4. patro, Hlavní tř. 112, Místek) 🧑🤝🧑 Pro koho je akce: Workshop je určen podnikatelům a zájemcům o dané téma z Frýdku-Místku. Díky podpoře města Frýdek-Místek je pro účastníky ZDARMA, vzhledem k omezené kapacitě je nutná registrace místa předem 👩🏫 Lektorka: Hana Šnáblová je Human Experience Designer, navrhuje a vytváří služby a systémy pro maximální efektivitu a nejlepší možný prožitek všech zúčastněných - na to se zaměříme právě v rámci našeho workshopu. Současně se zabývá použitím této disciplíny ve vyjednávání. Hana vystudovala design na institutu Lorenzo de’ Medici ve Florencii a poté v Londýně. Přes 12 let učí Design a různé byznys moduly na UCL v Londýně a IT & Entrepreneurship na pražské VŠE. Registrace: Jak na design služeb a zákaznickou zkušenost Kontakt: Potřebujete poradit s registrací? Kontaktujte nás na info@kamilasmutna.cz nebo 605 456 204.